12 Mart 2012 Pazartesi

D.I.Y

Do it yourself işlerine kesinlikle bayılıyorum o kadar enteresan ve hoş şeyler ortaya çıkıyor ki her seferinde bi hevesle bnde denesem mi ki acep diorum ve çoğunlukla da demekle kalıorum gerçi ama olsun içimdeki isteğe slm :) işte bnm şu sıralar çok beğendiğim bi kaç d.i.y projesi

İşte ilki ve en bayıldığım lambaların arkasını bi güzel çıkarıp içini boşaltıyoruz yerine su bi de çiçek koyup bi güzel asıyoruz offf çok şirin değil de nedir :)


En çok beğendiğim d.i.y projeleri kesinlikle p.s.-i made this.. den o kadar güzeller ki işte bi kaçı

Bu Sharpie kalemleri aradım taradım bi türlü bulamadım bu gidişle son çare Amazon siparişi olucak olsun zaten baksanıza bu kalemler süper dimi,her şeye yarıyo maşallah tütü tüüü :D

Özellikle bu projelere bayıldım, kot versiyonu da sevdim ama ayakkabıyı daha bi sevdim ,ahh bnde yapabilsem keşke ama büyük ihtimal ayakkabıyı heba ederim bn neyse devam

 Peki bu proje size bi şeler hatırlatıyor mu gözüm ısırıo bi yerden ,off çok tanıdık ama nerden dediğinizi duyar gibiyim Proenza Schouler desem hatta bi foto da iliştirsem şimdi hatırladınız mı

Peki bu trend tanıdık mı ,özellikle Zara da eminim çok görmüşsünüzdür artık kendinizde yapabilirsiniz

Marni ve Hermes bilekliklerini severim ama bnde yok diyenlerdenseniz işte karşınızda do it yourself şekerim ;)

Bu da beğendiğim bi diğer bileklik Tanya Aguiñiga nın tasarımı imiş bildiğimiz gemici düğümü gibi bişe diil mi bu :P yapımına tıklayarak ulaşabilirsiniz


Bunlardan pinterest ten geliyor kesinlikle harika fotolar çıkıyor pinterest ten, tavsiye edilir bu arada ilk fotoda pin ettiklerimden ,pek bi hamarat :) işte nihayet bnm için kolay bişe çıktı bunun T versiyonunu yapabilirim sanırım pek bi cici

İşte bu pek bi şeker baykuş severlerin dikkatine

çerçevelerden kurtulmak

Bnce şirin ve farklı

Herhalde boya kalemlerinden tabloyu görmeyen kalmamıştır ama bnce çok hoş o yüzden buyrun bi daha, bi de bnden gelsin


Evt şimdilik bu kadarcık hade bakalım kolay gelsin ;)

16 yorum:

  1. ampul fikri bomba olmuş yaa
    bayıldım, en kısa zamanda denemek lazım bi düzine ambulle :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. aynen en sevdiğim fikir açık ara farkla o :) ve deneyınce nasıl duracaını cok merak edıorum sevgıyle :)

    YanıtlaSil
  3. harika

    http://acimaninsanatguncesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Wauw reaaly cute DIY

    you have a very nice blog! love it

    XOXO
    http://blondefashiontale.com

    YanıtlaSil
  5. Tanya Aguiñiga tasarımı bileklikler evet gemici düğümü, bir ara yapmıştım (acayip kolay gerçekten 5 dk. filan sürüyor). düğümün adının turk's head olduğunu biliyor muydun? :) padişah kavuğuna benzetmiş zamanında -probably venedik ve cenevizli- gemiciler :P

    o değil de o ampullerden mumluk da olur, böyle ağaç dallarına asıp yaz gecelerinde altında bi güzel oturulur, muhabbet edilir, omza bir şal alınır, birşeyler içilir, fonda yumuşak yumuşak gipsy kings çalar.. ağzımın suyu aktı :P

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yazmışşın ole ayrıca harika fikir yani su an bi an evvel yaz gelsın dedım bnm de agzımı sulandırdın :D turk's head olması gercektende cok ılgınc her yerdeyız :D bileklikleri bnde hemen yapmak ıstıorum ama işte yok o beceri bnde pek :D sevgiyle..

    YanıtlaSil
  7. çok hoş öneriler! ama benim favorim ampuller, ben de deneyeceğim. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bn bu güzel yorum için tesekkur ederım ve sımdıden kolay gelsın derım :)

      Sil
  8. pastel boyayla yapılan tablo çok eğlenceli görünüyor çok begendim.. takipteyim bu arada bana da beklerim :D
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bnde çok beğendim :)ayrıca ne demek iadei ziyarete elbet gelirim :)

      Sil