4 Mart 2012 Pazar

Yankee Candle

Odanızın hem mis gibi kokmasını hem de kokarken gözünüzede hitap etmesini istiyorsanız extra bonus bi de mumları seviorsanız  tam sizlik bi önerim var yankee candle! efenimm bnm her zmn için güzel kokulara zaafım olmuştur başta parfüm olmak üzere neyse parfümü şu an geçelim ve devam edelim nerde kalmıştık evt kokular diodum bayılırım mis gibi kokulara ee bi de mumlara , mumlar bnce her ortamın havasını değiştirir o ortama ayrı bi şıklık katar işte yankee candle tam da böle bişe 1001 çeşit kokuların içinden dilediğinizi seçin sonrada odanızın hvasına hava katın :)
birbirinden güzel tartlar hepsi bnm olsun mu  ^.^

işte kullandığım iki tart midnightsummer's dream ve fruit salad
tart mumlar kandilsiz olmaz sarı olan bnm seçimim
bu kandilleri de sevdim biri şıkır şıkır diğeri romantik
ve meşhur kavanozlar
bn bu abajurumsu görünümü fikrine tek kelime ile bayılıorum nasıl çok güzel değil mi özellikle soldan ilki tam bi şahane değilde nedir



2 yorum:

  1. geçen tepe home da gördüm çok güzel kokuyor ama fiyatı yüksek buldum.

    YanıtlaSil
  2. evt haklısın kavanoz fıyatları yuksek :/ bn o yuzden tart mumu tavsıye edıorum defalarca kullanabılıosun ( bı tanesını 10 defadan fazla kullandım ve hala ılk gunku gıbı kokuo ve hala da kullanıorum :)) ve ayrıca ekonomıkler denemelısın sevgiyle ;)

    YanıtlaSil