15 Nisan 2012 Pazar

Jean Paul Gaultier + Diet Coke

Çılgın, zevkli, eğlenceli ve farklı yani Jean Paul Gaultier ! Kendisi ve tasarımları o kadar şahane ve eğlenceli ki ! Peki bu sefer Jean Paul Gaultier ikonik parfüm şişesini kola şişesine çevirirse ne olur , evt yanlış duymadınız Coca Cola Light bu sefer de Jean Paul Gaultier ile birlikte harika şişelere imza attı :)ve bnm gibi şişe tasarımlarını sevengilleri sevindirdi tabi ki sınırlı sayıda olması puff :/ bi durum olsa da yine de thanks :P
Ve işte karşınızda bu işbirliğinden ortaya çıkan tanıtım fotoğrafları hem de tam Jean Paul Gaultier a yakışan cinsten :D

kofre isteyen ?

kesinlikle izlemenizi önerdiğim über eğlenceli tanıtım filleri hepsi birbirinden şukela ;)

p.s. pek yakında diğer bütün tasarım olan coca cola light şişeleri ile ilgili post gelecektir :*

2 yorum:

  1. bayıldııım*_* hele tanıtım filmleri.. cidden çok güzel bir post olmuş:D
    diğer yazını da merakla bekliyorum, ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm :* tanıtım filmlerinden bnde inanılmaz keyif aldım detaylı bi gelmiş geçmiş coca cola şişeleri pek yakında sevgiyle kal ;)

      Sil