10 Nisan 2012 Salı

Yeni Dekolte: Diyafram !

Uzun bi aradan sonra merhaba :) Nerede kalmıştık bn hala sınavlarla savaş halindeyken umarım blogtan pek uzaklaşmamışssınızdır :) 
Evet ne diyoduk dekolte :) Herkes bilirki dekolte vezirle rezil arası ,cazibe ile ucuz arasında çok hassas bi yerdedir. Efenimmm genellikle bacak, göğüs son zamanlarda sırt ve bazı bazı göbek ve yanlar derken işte karşınızda bi yenisi diyaframdan dekolte !
Bu yazın favorisi olur olmaz bilemem ama herkesin cesaret edebileceği bi dekolte diil p.s. lütfen herkes de cesaret etmesin :P Bu modaya kesik üstler ve yüksek bel etek,şort,pantolon ile tamamlayabilirsiniz ve tabii göbek deliklerinizi kapatmayı unutmayın ;)
Öncelikli olarak her bir moda akımının doğduğu  yere defilelere bakalım :) Kimler yok ki Dolce Gabbana, Emilio Pucci, Blumarine, Versace, DKNY, Prada....
p.s. defile son fotoya bakınca sahillerde de mi göbek yerine diyafram olucak ne diorum bakın hak vereceksiniz
İşte karşınızda bi kaç diyafram modası fotosu 


Eee moda olurda sevgili Hollywood sakinleri olmaz mı hiç buyrunuz :) p.s. Diane Kruger ve Alessandra Ambrosio ya bayıldım tek kelime şahane!

İyi hoş tamam da ne defileler ne ünlüler bunlar bni kesmez şekerim hayat sokaklarda diyenlerdenseniz buyrunuz diyaframın sokak stilindeki halleri 
bi post un daha sonuna geldik ,yeni dekoltemizi nasıl buldunuz acep bu yaz görecek miyiz diyerek post u noktalıyorum sevgiyle :)

6 yorum:

  1. ben çok sevdim bu dekolteyi=)
    merhaba
    blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler bloguna baktım ve bnde artık snn yeni izleyicelerindenim :)

    YanıtlaSil
  3. Biraz Retro bir moda olabilir bu. Bence hoş ama beli olduğundan kalın göstermesi muhtemel. Öff her ne moda olursa olsun düzgün bir fizik şart.
    Ben stil açısından beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bu moda için kesinlikle düzgün bi fizik şart aksi halde sonuç facia olabılır bakalım sokaklarda ne kadar rastlıcaz :))

      Sil
  4. ah dianecigim yine harika.

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil