15 Ocak 2013 Salı

Golden Globe Awards

Şikayetim var kendimden a dostlar bu kız iyice tembel oldu artık kızabilirsiniz ama telafi içinde özene bezene bi Golden Globe yazısı hazırladı yani idare de edebilirsiniz ^.^ Altın Kürecik, Oscar ödüllerini kimlerin alacağını az çok belli ede dursun bu sırada biz kim ne giymiş nasıl saç makyaj yapmış ona bi göz atalım ;)


Amanda Seyfried e nedense bi sempatim var bu Givency elbise içinde her ne kadar woow nefis olmuş diyemesemde  gecenin şıklarından olduğu kesin gayet doğal saçı ve bebeksi güzellik katan makyajı ise benden 10 puanı aldı 


Anne Hathaway yazık sana ya kızceğız Sefiller deki rolünden bi türlü çıkamadı hala ne kadar bi deri bi kemik de olsa Chanel Couture içinde gayet zarif ve de Golden Globe u da kaptı tebrikler


Jennifer Lawrence bi türlü kanımın ısınamadığı tayfadan elbisesi Dior Couture olsa da özellikle elbisenin göğüs kısmını hiç sevemedim bilemedim ama kürecik için yine de tebrik ettim


Lucy Liu ve çok eleştiri alan güllü dallı budaklı elbisesi Carolina Herrera.. neredeyse herkes bu elbiseyi çok eleştirsede Lucy Liu ya yakıştırmasada bn inanılmaz sevdim (tmm belki de anormallik bnde ahh vurmayın) halbuki ne güllü elbise severim ne de kabarık elbise :O ama bu elbise .. Lucy Liu nun balık sırtı örgü saçları pırlant küpeleri ve hafif makyajıyla çok hoşuma gitti tmm şık değil woow hiç değil ama pek bi şirin (buldum piknik elbisesi bu! eski zamanları, dantelli şemsiyeyi, uzun kol dantelli eldivenleri, büyük şapkayı ve de piknik sepetini hayal edin gördünüz mü tamamdır :P)


Kate Hudson Alexander mc Queen elbisesiyle kesinlikle bi wooooww hakediyor! elbisesinin vücudundaki duruşu, yakasının ışıltısı, göğüs dekoltesi tek kelime ile harika saçlar ve makyaj ise yine her zamanki Kate.. kısaca bu look bi Kate e bi wooww dedirtiyor


Taylor Swift makyajını pek beğensemde birazdan birini dövecekmiş ifadesi herşeyi bozuyor kızım azıcık bi gül ya gelmişsin Golden Globe a insan bi güler dimi ama nerde bizimki birazdan ringe fırlayıp 3 2 1 nakavt yapacak rakibi elbisesi Donna Karan Atelier ise ben,m için sadece sırt dekoltesinden ibaret


işte bu işte buuu wooooowwwwwww!!! Miranda Kerr!! gerçekten muhteşem ve çok çekici! Golden Globe un en şık kadını Miranda desem abartmış olmam dekoltenin ince çizgisinde ve ne yakıştırmış kendine en sevdiğim VS meleği Zuhair Murad elbisesini :) bi küpeleri pek sevmedim aman onuda dememe bile değmez nazar boncuğu olsun hatun Golden Globe un şıklık çıtasını yükseltti daha nolsun :D
bu arada ilk fotoda Orlando Bloom un Miranda ya olan bakışına ne demeli! adam öyle bi aşkla bakıyor ki gözlerinden aşık olduğu okumak bu olsa gerek


Emily Blunt saçı makyajı ile ve Michael Kors elbisesiyle o kadar duru ve sade ve de o kadar zarif ki kesinlikle çok şık hatta biraz zorlasam bi tık woow bile 


ahh Sienna Miller mı desem yoksa ahh Erdem mi desem bilemedim Erdem Moralıoğlu nu pek severim tasarımları pek bi zariftir Sienna Miller ı da çok severim pek bi tarzdır ama ikisi yan yana gelince sanki bi olmamışlık var gibi aslında 60 lardan fırlama Mad Men görüntü kulağa hoş gelse de göze aman aman diye pek hitap edemiyor


Jennifer Lopez i Zuhair Murad elbise ile görünce şaşıranınız var mı ? tabiiki hayır ! tamam gerçeten çok hoşsun çok da şıksın vücut kıvrımların çok güzel duruyor ama artık bizi bi şaşırt artık lütfennn ! saçlar ne de hoş olmuş derken makyaja ise bildiğimiz J.Lo klasiği diyorum


Jessica Alba, Oscar de la Renta elbisesinin formunu pek beğensem de rengini hiç sevmedim tenine bi gıdım yakıştıramadım ayrıca ekrandan fırlayıp mendili kaptığım gibi o rujunu silmek istedim bi tek kolyesine ve saçlarına lafım yok onun dışında o renklerden kızı kurtarmak istedim


Amy Adams bana kimse Marchesa giymemiş hayret lafını yutturan kişi oldu bu kadar beyaz tene bu renk bi elbise ile bana feci halde Corpse Bride ı hatırlattı saçının retroluğunu ve makyajını ise pek sevdim


ve de son olarak Megan Fox! kesinlikle ama kesinlikle woooowww diyorum! Dolce Gabbana olan bu dantelalı pudra pembesi elbisesiyle o kadar romantik ve güzel ki adeta bi kuğu gibi olmuş saçı makyajı küpeleri tam karında ne bi eksik ne de bi fazla şıklık çıtasını yükseltti hatun! bi tek çantasını sevemedim ehhh abartma o kadarcığı kadı kısmında da olur ama dimi? der lafı toparlar Megan Fox un zarifliğine şapka çıkarır ve de Dolce Gabbana yı selamlarım 

ve bir yazının daha sonundayız özetlersek kesinlikle bu yılki golden globes giysileri geçen senenin gerisinde ve gölgesinde kaldı derim yazacak daha çok kişi olsada çok övecek elbise yoktu maalesef bnde bu kadarla yetindim kismet bakalım oscar töreninde nolucak sabırsızlıka bbekliyor olucağım ;
p.s. oscar ı hugh jackman a verin kızdırmayın bni adamın oyunculuğuna hayranım ve evet ayrıca adama minik çapta aşığım :P
eee kıyafetleri konuştuk iyi de ne oldu bu ödül işleri diyenler buyrun sizleri aşağıdaki listeye alayim , yazı biter ve bu kız kaçar :*
SİNEMA

En İyi Film (Drama): Argo
En İyi Erkek Oyuncu (Drama): Daniel Day-Lewis (Lincoln)
En İyi Kadın Oyuncu (Drama):  Jessica Chastain (Zero Dark Thirty)
En İyi Film (Komedi-Müzikal):  Les Miserables
En İyi Kadın Oyuncu (Komedi-Müzikal): Jennifer Lawrence (Silver Linings Playbook)
En İyi Erkek Oyuncu (Komedi-Müzikal): Hugh Jackman (Les Miserables)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu: Christoph Waltz (Django Unchained)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Anne Hathaway (Les Miserables)
En İyi Yönetmen:  Ben Affleck (Argo)
En İyi Senaryo:  Quentin Tarantino (Django Unchained)
En İyi Yabancı Film: Amour (Michael Haneke)
En İyi Animasyon: Brave
En İyi Müzik: Mychael Danna (Life of Pi)
En İyi Şarkı:  Adele - Skyfall (Skyfall)
TV
En İyi Dizi (Drama): Homeland
En İyi Erkek Oyuncu - Dizi (Drama): Damian Lewis (Homeland)
En İyi Kadın Oyuncu - Dizi (Drama):  Claire Danes (Homeland)
En İyi Dizi (Komedi-Müzikal): Girls
En İyi Erkek Oyuncu (Komedi-Müzikal): Don Cheadle (House of Lies)
En İyi Kadın Oyuncu (Komedi-Müzikal): Lena Dunham (Girls)
En İyi Mini Dizi:  Game Change
En İyi Kadın Oyuncu: Julianne Moore (Game Change)
En İyi Erkek Oyuncu: Kevin Costner (Hatfield & McCoys)
En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu: Maggie Smith (Downton Abbey)
En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu:Ed Harris (Game Change)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder